2009. március 16., hétfő

Közhírré tétetik - minden mesebarátnak!


Hamarosan, azaz 2009. március 31-én nyílik Horváth Mónika grafikuskisasszony kiállítása az Erdő Királya illusztrációiból és karaktervázlataiból, skicceiből!

A helyszín, ahová a nagyérdeműt várjuk Kiskunfélegyháza városa, amely nem messze fekszik déli-keleti irányban, de leginkább arra amerre a szél a Tiszának viszi a felhőket a Homokhátság buckáitól!

Ideje estére tehető gondolom, mert messziről jött vendégeket is várunk (merthogy én is ott leszek ám ;).
Olyan mess
ziről jötteket, mint a pinty!

Lesz felolvasás Márkó Eszter által, ki a nevezetes Pest-Budai József Attila színház színművésznője (lásd a fotón - ott csipkodja a fülemet, ni!)


Lesz beszélgetés Balikó Helga által, ki a Noran kiadó szerkesztője (meg kedves is, meg barát is)!

Lesz kiállításmegnyitás Rosta Ferenc igazgató úr által, ki igazgató is, meg rajztanár is a helyi gimnáziumban, mi idén éppen 200 éves vala, s benne vala egykor Móra Ferenc is!

Lesz még egy kis bor is.., meg sütis!

Gyertek el minél többen inkább, mint kevesebben!

1 megjegyzés:

Mónika írta...

Hát grafikus is vagyok, meg kisasszony is még, nem is tudom, miért kaptam a szívemhez először a grafikuskisasszony szóösszetételt látva:))

(egyszer régen kaptam egy levelet Horváth Mónika kisasszonynak címezve, ez még kamaszkoromban történt, hetekig úgy éreztem, összesúgnak a hátam mögött a faluban:))

Na de a lényeg, hogy gyertek, gyertek!!! lesznek olyan képek, rajzok, amelyek a könyvben nincsenek!